Το iOS Gaming δημιουργήθηκε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο $ κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας στις ΗΠΑ

Εφαρμογές Καζίνο

2022-02-11

Ethan Tremblay

Η GameRefinery, ένας διάσημος οργανισμός ανάλυσης δεδομένων κοινωνικών παιχνιδιών, και η LiftOff, μια στολή βελτιστοποίησης και μάρκετινγκ εφαρμογών για κινητά, αποκάλυψαν τα αποτελέσματά τους σχετικά με την απόδοση του κοινωνικού παιχνιδιού εν μέσω της κρίσης υγείας αυτή την εβδομάδα.

Το iOS Gaming δημιουργήθηκε σχεδόν 1 δισεκατομμύριο $ κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας στις ΗΠΑ

Η έρευνα ανακάλυψε ότι οι χρήστες iOS στις Ηνωμένες Πολιτείες ξόδεψαν περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια για δωρεάν παιχνίδι κοινωνικές εφαρμογές καζίνο από την 1η Αυγούστου 2020 έως τις 31 Ιουλίου 2021. Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται να είναι μια αντίφαση, οι δωρεάν εφαρμογές κερδίζουν μετρητά από διάφορες πηγές.

Οι άνθρωποι συνήθως δέχονται επίθεση με διαφημίσεις, τις οποίες χρησιμοποιούν οι παραγωγοί εφαρμογών για να ανακτήσουν το κόστος τους. Οι αγορές εντός εφαρμογής μπορούν επίσης να πραγματοποιηθούν από τους παίκτες για να προχωρήσουν στο παιχνίδι ή την κατάστασή τους στο παιχνίδι.

Κατά τη διάρκεια της προαναφερθείσας περιόδου 12 μηνών, τα έσοδα εφαρμογών από κοινωνικά παιχνίδια έφθασαν στο νέο υψηλό των 990 εκατομμυρίων $.

Social Gaming, Επεξήγηση

Η Διεθνής Ένωση Κοινωνικών Παιχνιδιών ορίζει τα κοινωνικά παιχνίδια ως εκείνα που παίζονται διαδικτυακά ή σε κινητές συσκευές και περιέχουν ένα κοινωνικό στοιχείο.

Οι άνθρωποι συνήθως παίζουν με ή απευθείας εναντίον των φίλων τους, ή συμμετέχουν σε πίνακες κορυφαίων, αίθουσες συνομιλίας ή συζητούν και συγκρίνουν την πρόοδο μέσω ενός κοινωνικού δικτύου. Βελτιώνουν τις εμπειρίες παιχνιδιού επιτρέποντας στους παίκτες να παίζουν με ή εναντίον άλλων, είτε ταυτόχρονα είτε κατά διαστήματα.

Αναλύοντας τις Φιγούρες

Κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου και των 239 εφαρμογών κοινωνικού παιχνιδιού που μελετήθηκαν, οι χρήστες υποβλήθηκαν σε περισσότερες από 83 δισεκατομμύρια εμφανίσεις διαφημίσεων, σύμφωνα με το GameRefinery. Για να λάβουν περισσότερες πληροφορίες, οι χρήστες έκαναν κλικ σε σχεδόν 1,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις.

Ο Joel Julkunen, επικεφαλής ανάλυσης παιχνιδιών της GameRefinery, είπε ότι δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι καζίνο για κινητά Οι εφαρμογές βλέπουν μια ώθηση στη δημοτικότητά τους παγκοσμίως, δεδομένων των επιπτώσεων που είχε η παγκόσμια πανδημία στο gaming.

Είπε επίσης ότι δεδομένου ότι βλέπουν αυξημένη κίνηση στη συγκεκριμένη αγορά, είναι σημαντικό για τους προγραμματιστές κινητών και τους εμπόρους σε αυτόν τον συγκεκριμένο κλάδο να αναλύσουν αυτές τις νέες ιδέες για να εφαρμόσουν μακροπρόθεσμες στρατηγικές.

Η έρευνα ανακάλυψε ότι, ακόμη και όταν τα ποσοστά εμβολιασμού αυξήθηκαν και οι Ηνωμένες Πολιτείες επέστρεψαν σε κάποιο είδος κανονικότητας στις αρχές του 2021, τα κοινωνικά παιχνίδια συνέχισαν να έχουν θετική τάση. Σύμφωνα με το GameRefinery, τα κέρδη του κλάδου το δεύτερο τρίμηνο του 2021 ήταν πάνω από 260 εκατομμύρια δολάρια.

Ίσως πιο ανησυχητικό για τους εμπόρους είναι το γεγονός ότι ο μέσος χρήστης κοινωνικών παιχνιδιών είναι μεγαλύτερος από τον μέσο χρήστη οποιουδήποτε άλλου είδους παιχνιδιού. Σύμφωνα με το Refinery, ενώ ο πληθυσμός των χρηστών χωρίζεται κατά 50/50 μεταξύ ανδρών και γυναικών, περισσότεροι από τους μισούς παίκτες κοινωνικών παιχνιδιών είναι ηλικίας άνω των 45 ετών.

Ενώ η έρευνα το πλαισίωσε με ευνοϊκό πρίσμα, υποστηρίζοντας ότι καταδεικνύει ότι η κοινωνική "κατηγορία τυχερών παιχνιδιών έχει ευρεία απήχηση", το δημογραφικό στοιχείο που καταζητείται περισσότερο στη διαφημιστική επιχείρηση ήταν εδώ και καιρό η ομάδα 18 έως 34 ετών.

Κόστος απόκτησης χρηστών

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι κοινωνικές εφαρμογές ξόδεψαν πολλά χρήματα για την απόκτηση χρηστών. Με τις εφαρμογές να ανταγωνίζονται για μια πληθώρα νέων χρηστών, το μέσο κόστος ανά εγκατάσταση (CPI) ήταν 11,09 $. Ο συνιδρυτής της Triwin, Wayne Qin, το δικαιολόγησε, δηλώνοντας ότι οι χρήστες υψηλής ποιότητας συνήθως σημαίνουν υψηλότερο ΔΤΚ.

Οι πρόσφατες τροποποιήσεις της Apple στο πρωτόκολλο IDFA αποτελούν βασικό μέλημα για την επιχείρηση κοινωνικών παιχνιδιών iOS (Identifier for Advertisers). Η Apple συμπεριέλαβε μια λειτουργία "Περιορισμός παρακολούθησης διαφημίσεων" στο iOS 10 για πελάτες που δεν θέλουν να παρακολουθούνται από διαφημίσεις.

Στα τέλη του 2020, η Apple ανακοίνωσε ότι περίπου το 20% των χρηστών της έχουν ενεργοποιήσει την επιλογή, η οποία εμποδίζει ορισμένες διαφημίσεις κοινωνικών παιχνιδιών να προσεγγίζουν αυτά τα άτομα. Ως αποτέλεσμα, η έρευνα του Refinery προβλέπει ότι στο μέλλον, «το Android θα προωθήσει το iOS ως την πλατφόρμα επιλογής για εφαρμογές καζίνο».

Τελευταίες ειδήσεις

Κατάθεση μέσω τηλεφώνου εναντίον καζίνο πιστωτικών καρτών
2022-09-21

Κατάθεση μέσω τηλεφώνου εναντίον καζίνο πιστωτικών καρτών

Ειδήσεις